maandag 3 maart 2014

vakantie

Vandaag heb ik een beetje vakantie. Even geen Kabouter in huis, dus even lang uit op de bank met computer. Nu doe ik dit vaker op maandag, maar dan om te werken (nummers tikken kan ik ook echt wel als ik op de bank zit) Maar vandaag ben ik even vrij. Dus een luie ochtend dan maar. Vanmiddag dan maar afwas/was/boodschappen. Weinig werk allemaal. Er ligt nauwelijks nog vieze was, nog eentje op te hangen. De afwas is hoogstens een half uurtje werk en boodschappen vind nooit zo erg.
Eigenlijk wordt het niet een hele luie ochtend. Ik ga beginnen met een F.acebook pagina voor het schaapje, wat extra promotie voor m'n knoopjes op andere plekken en wat nummertjes plakken.
Maar rustig is het allemaal wel.

Nog even een afspraak maken om een nare Chicco kindjes drager op te halen. Dan ga ik volgende week 'vakkundig' bezig met deze te slopen om er een ergonomische drager van te maken. Afmaken dan, want ik heb al een rugpand en schouderbanden liggen, die bijna af zijn. Het gaat nog wel om een testversie, om het patroontje te testen (ook interesse in zelf een mei tai maken, er staat deze maand in de K.nippie een goed patroon voor eentje. Moeilijk is het niet) Hoewel Kabouter heerlijk weigerend is met het dragen, vind ik het wel een leuk idee om onergonomische dragers om te toveren in wel ergonomische.  Ik heb er echt een stapel idee├źn voor.
Gelukkig gaat mijn haakwerk ook vrij snel al. Er liggen nu al 25 vierkantjes, met de rest nog te voorzien van een rondje erbij en dan vierkant worden. Maar het gaat gelukkig vrij snel. Een stuk of 15 per avond is heel makkelijk haalbaar.


En omdat je gewoon soms even hard moet lachen om dingen:

2 opmerkingen:

  1. Hihi, vind ik hier in jou nou een vrouwelijke, nederlandse Doctor Who fan net als ik?
    Of begrijp ik verkeerd waarom je moet lachen? ;)
    Groetjes Lonneke, Whovian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uuhmm, ja best wel. Dubbel fan hier. Want grover is ook heel tof.
      Besmet door moeders :-)

      Verwijderen