zaterdag 12 april 2014

nieuwe dingen

Ik ontdek de ene leuke winkel na de andere. Vooral waar ik nog eens heen wil. Een chocolade winkel, die een goed doel steunt, een bakker die echt zelf bakt, zonder E'tjes. En online ookveel te veel leuks. Maar voorlopig heb ik nog genoeg te doen om hier alles overal op orde te krijgen.

Een eerste naaisel wat 'af' is. Alleen moet ik volgende keer bedenken dat Kabouter maar een poppetje is. Een iets kleiner gat voor d'r hoofd dus. Maar voor een eerste probeersel tot het maken van een patroontje geen heel slecht resultaat. Het is wat te wijd en wat te kort om een jurk te zijn. Maar nog genoeg materiaal liggen om te oefenen.
Maandag ga ik pogen een wel passend jurkje te maken. Spannend momentje, want een rits. Dat is nieuw. Truukjes heb ik al vaak genoeg gezien. Nu nog zelf doen.

1 opmerking:

  1. Misschien als shirtje voor als ze iets groter is? Het is wel erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen