zaterdag 28 juni 2014

meevallers...

Echt waar, ik leef nog. Ik het gewoon weinig dat ik blogwaardig vind.
Maar vandaag moet ik even een klein juichmomentje kwijt.
Al een tijdje bedacht ik dat een hoogslaper voot Kleine Vent toch echt handig zou zijn. Af en toe keek ik eens op lokale sites of er iets was. Vaak weinig en niet wat ik.zocht. toen besloot ik dat het echt moest gebeuren en dat de eerste week van de vakantie daar handig voor was. Dus ging weer eens kijken of ik iets vond. Toen vond ik een ideaal bed, niet eens ver weg, voor de belachelijke prijs van €30. ik moet er nog even vervoer voor regelen, passend met een handige ophaaltijd,maar toch. Toen had opa ineens ook een ideaal passend bureautje meegenomen. En ik 'won' zojuist een boekenkast voor de woonkamer.
Zo heb ik straks voor rond de €100 een nieuw bed, 3 kasten en een bureau. Dat is heel veel minder dan ik verwacht had. Ik heb de afgelopen weken de ene meevaller na de andere. En het helpt het chronische tekort aan.kastruimte een beetje oplossen. En helpt enorm het opruimen.

4 opmerkingen:

  1. Ha leuk om weer wat van je te horen! Fijn dat je zulke meevallers hebt! En blog maar gewoon over de dagelijkse dingetjes en bezigheden:) Dat is altijd goed.
    Groetjes en succes met opruimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor internetkoopjes heb ik het lef niet.
    Ik ben te bang om belazerd te worden.

    Onzekere groet,

    BeantwoordenVerwijderen