maandag 25 augustus 2014

goed beginnen zo

Een goed begin is het halve werk, schijnbaar.
Dus ik wilde het schooljaar goed beginnen.
En zowaar: dat lukte vrij aardig.
Er staat nog altijd een berg afwas. Maar er is geen volle trommel was meer, niks wat gevouwen moet, het eten voor vanavond is al klaar. Ik maakte afgelopen weekend een hele grote pan pastasaus, voor 12 ruime porties saus. De soep voor vanavond is ook goed voor een tweede keer.
De boodschappen zijn bijna allemaal binnen, dus dat gaat geen bergen tijd meer kosten.
De eerste school opdracht is ook gewoon ingeleverd. Morgen volgt de tweede en over 2 weken heb ik m'n eerste tentamen voor dit schooljaar. Nu is er even tijd voor een kopje thee (of 3) en even wat lezen. Nog wel wat van die afwas wegwerken, zodat ik het deze week gewoon wel win van de afwasberg.
Dus nu het buiten niet echt gezellig weer is (en anders door de herrie buiten, niks is om buiten te zitten) Gooi ik er gewoon een mooi zonnetje in:

1 opmerking:

  1. Leuk blog. Welke studie doe je? Ik ben nog wel van plan eens terug te lezen; daar is nog niet van gekomen. Jenny

    BeantwoordenVerwijderen