zondag 31 augustus 2014

netwerken

Als de kabouter weer eens in slaap moet vallen, ga ik bezig met 'onzichtbaar netwerken'. Ik laat regelmatig zien op passende Facebook pagina's, wat ik  aan het maken ben of wat ik al maakte. Zo plaatste ik voor de zomer een foto van een kindjesdrager die ik voor ons maakte.
En dat leverde me een opdracht op en ik verkocht onze drager (eigenlijk te klein gemaakt, eigen fout) binnen 1,5 uur. Nu hielp de prijs mee, maar toch.
Die opdracht is leuker. Er kwamen 2 prachtige geweven doeken via de post. De opdrachtgeefster kreeg ze eens uit peru, maar zelf ermee dragen ging niet, vanwege de afwijkende maat. En nu ga ik er dus een kindjesdrager van maken. Het grootste deel is geknipt. Ik vond het extra spannend deze keer, want niet mijn spullen en echt wel heel mooi.
Morgen er hard aan werken en een andere afmaken, die dus voor deze kabouter ook te klein is nu. Die mag dan komende week ook de deur uit.
Er moet een hele berg gespaard worden :-)

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je een opdracht had! Dat geeft de burger moed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met de opdrachten! En leuk voor een extra "zakcentje"

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen