donderdag 21 augustus 2014

nog 4 dagen.

Dat druk met van alles moeten zijn, dat gevoel is er een beetje af eigenlijk. Er gaan dagen zijn dat ik veel moet doen, maar ook dat er weinig moet. De kunst is alleen om die wat meer af te wisselen. Het gaat steeds beter al wel. Ik heb nog belachelijk veel werk voor school, maar dat is toch echt mijn eigen schuld. Gelukkig weet ik dat het zeker wel in de resterende tijd past, als ik er even goed voor mn best voor doe.
Met een eerste opdracht voor een kindjesdrager nu echt geregeld, moet ik dat ook inplannen. Nu had ik er al enigszins rekening mee gehouden, omdat er al voor de zomer over gesproken was.
Dus nu rest er nog de taak om allerlei andere dingen voor te bereiden voordat school weer begint. Wat soep en saus maken. Nog 4 dagen tot het nieuwe schooljaar.

1 opmerking:

  1. Veel succes, als je de rust erin houdt, lukt het vast om genoeg te doen!

    BeantwoordenVerwijderen