vrijdag 15 augustus 2014

stilte.

Ik lees best regelmatig allerlei blogjes. Heel soms reageer ik eens. Maar ik denk steeds meer en meer: wie interesseert het nou wat ik vind, wat ik te zeggen heb?
Volgens mij interesseert het ook gewoon niemand wat ik vindt/denk. Het is niet dat ik zulke fantastische inzichten heb of ergens veel verstand van. Of dat ik spannende/bijzondere dingen mee maak.
 Grotendeels ook de reden dat het zo stil is hier. Ik heb gewoon niks zinnigs te zeggen. Ik beleef niks, er gebeurt niks wereldschokkends hier. Of uberhaubt iets interessants voor iemand. Ik heb nu gewoon niks te zeggen.

7 opmerkingen:

  1. beste blogster ,
    ten eerste geniet van je gezinnetje , en maak je niet druk wat een ander van je denkt of vindt !
    fijne vacantie nog , de laatste paar weekjes;}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het juist hartstikke fijn om jouw reacties te lezen. Juist omdat je ook nog in de (jonge) kinderen zit merk ik dat ik er veel aan heb :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je wel wat te zeggen hebt, dan vind ik je stukjes en reacties in ieder geval altijd leuk :) Dus schrijf vooral ook als je denkt dat je niets te melden hebt, want je 'aanwezigheid' wordt zeker op prijs gesteld!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Juist de gewone, allerdaagse verhalen zijn juist het leukst dus gewoon lekker bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik herken het gevoel wel, maar dan zit ik meestal niet lekker in mijn vel. Natuurlijk interesseert het mensen wat je doet en denkt! Je hoeft echt geen topwetenschapper te zijn of filmster om interessant gevonden te worden. Ik vind het leuk om bij je te lezen (en ook ik heb mijn voorkeuren qua onderwerp, zo lees ik geen kook- of budgetblogs, maar blogjes over het gewone dagelijkse leven en meningen van mensen vind ik wel leuk). Reacties zijn ook altijd fijn vind ik, ook als het een keer iemand is die een andere mening heeft dan ik trouwens. Dus eh... houd je niet in! Ga lekker bloggen (en reageren, mocht je mijn oninteressante blogs wel willen lezen...).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ook ik reageer regelmatig bij blogjes , en ik denk ook wel eens wat doet mijn mening er nu toe? maar soms krijg je dan weer een leuke reactie op jouw reactie en denk je oke ik draag dus soms best wel een iets bij, of dat nu door een blijk van medeleven of een handige tip of oordeel is, dus ik zou zeggen gewoon lekker doorgaan met wat je doet, soms doe je er meer toe dan je jezelf bewust bent. Ans

    BeantwoordenVerwijderen