vrijdag 24 oktober 2014

Artur & Aya

Zo, na weer even radiostilte ben ik er weer. Hopelijk weer wat meer ook.
Ik heb afgelopen week heel hard gewerkt om alles af te krijgen. Ik ben nog niet helemaal klaar, maar online is het wel bijna op orde.
Vanaf vandaag, op mijn verjaardag, is mijn nieuwe "webshop"open. Dit keer voorlopig nog simpel via Facebook.
Dus vanaf vandaag van alles te koop en te bestellen op www.facebook.com/arturaya
En voor de likers (raar woord :-) ) die voor 31 oktober de pagina like'en, is er een toffe give-away/geef-weg.


4 opmerkingen:

  1. nice blog, i saw you thrue other bloggers...loves..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe is het met je? Het is al zolang stil hier? Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tijd om je leeslijst bij te werken! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blogje! ik zag u via andere blogster, zo vindt je mekaar, gezellig om hier te lezen...

    BeantwoordenVerwijderen