vrijdag 14 augustus 2015

afwerken.

Met hele kleine stapjes probeer ik alle losse eindjes weg te werken. Dat is een nogal lastig verhaal. Het zijn er heeeeel erg veel. Maar elk draadje is er weer 1.
Dat het vakantie is, maakt alles een beetje lastiger. Maar het lukt wel.
De eerste draadjes zijn al vakkundig teruggestopt in de deken waar ze bij horen. Of afgeknipt als de deken al klaar was.
Het grappige vind  ik, is dat bij sommige draadjes die ik afknip, er ineens een nieuw bolletje tevoorschijn komt. Ineens een ingang die er eerst niet was of een optie die ik voorheen niet kende. Of een mogelijkheid waar ik heus wel aan gedacht had, maar het niet zo goed durf.
Elke keer als ik denk dat het hopeloos is/word, is er zo'n nieuw draadje.

Ondertussen ben ik nog steeds aan het opruimen. Deze keer alle dragers en doeken. Omdat de kabouter nauwelijks gedragen meer wil en echt 1 favoriet heeft, mag de rest weg. Alles bij elkaar een redelijke aanvulling voor de spaarrekening. Dus ik hoop dat ze redelijk verkopen. Er zijn er wel binnen een dag 2 de deur uit. En er bleek voor 1 zo veel interesse, dat ik er nog eentje moet maken voor iemand. En dat er iemand vroeg of ik ook voor haar iets zou kunnen maken. we gaan zien hoe.dat uitpakt allemaal. Dat is in ieder geval een klein extra bolletje wat opnieuw tevoorschijn kwam...

1 opmerking:

  1. Was er niet zo'n spreekwoord, waar je een deur dicht doet gaat een ander weer open? Zoiets?

    BeantwoordenVerwijderen