zondag 30 augustus 2015

onweer.

En zomaar ineens zat ik om 22:00 met 2 kinderen op de bank.
Dank u wel, lieve onweer. Echt keihard dichtbij.
Maar goed. Half uurtje later oudste weer naar bed. Maar als je peuter ben, dan is wakker ook wakker. Al geslapen, dus een beetje uitgerust.
Dan is slapen wel het laatste wat je wil.
Dus samen nog languit op de bank. Omdat ik toch niks beters te doen had, gelijk maar de gymschoenen besteld die oudste dus nog nodig heeft.
Sinds wanneer is het zo moeilijk om gymschoenen te vinden zonder zwarte zool? die dan niet €100 kosten. Na 3 winkels waar er hier dat soort schoenen verkocht worden, niks gevonden. Of wel leuk, geschikt, maar niet in de juiste maat. Of zitten er hier gewoon de juiste winkels niet meer...

Maar goed, ondertussen staat er een houten regenboog over een stuk treinbaan. Keihard de auto's eronder door laten scheuren. En slapen lijkt vooral niet aan de orde te zijn...

2 opmerkingen:

  1. Ha, hoe herkenbaar. Onweer ellende, ik schrijf er net over.
    Bij INter.sport heb ik voor ik geloof een euro of 60 goede sportschoenen gevonden voor brugklasser.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Lotte, Ik ben journalist en heb een vraag aan je. Zou je mij willen mailen op l.vansadelhoff@gmail.com? Dank, leuk!

    Groet,

    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen