maandag 14 november 2016

Wintertijd

En toen was het ineens al wintertijd en liet ik weer een hele tijd niks van me horen.
Maar ondertussen is er dus bij de oudste weinig verbetering op gebied van terug naar school gaan. Maar hij wil ondertussen wel weer leren (hij leert zichzelf piano spelen, luistert/kijkt allerlei ted talks en heeft inmiddels een flinke stapel feitjes en andere kennis verzameld over van alles en nog wat)
En de grootste verrassing dit jaar: De kabouterdiva gaat verschrikkelijk graag naar school.
De eerste dag was thuiskomen met het nieuws dat ze een vriendinnetje had gemaakt.
Inmiddels heeft onze diva zelfs een 'clubje' met meisjes uit groep 1 en 2.
En waar het voorheen hele dagen gillen, schreeuwen en vervelend zijn was, is ze nu nog steeds regelmatig lekker aan het schreeuwen of aanstellen, maar echt veel minder vaak. Als ze maar 'werkjes' kan doen, is ze gezellig en kan er zoveel meer.

Verder zijn we vooral erg saai en gebeurt er weinig spannends.
Ik ben in mijn hoofd bezig met van alles, maar dat zijn allemaal nog wel wat toekomstplannen.

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat de jongste het wel naar de zin heeft op school. Het klinkt alsof ze behoefte had aan de uitdaging als ik het zo lees.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super dat ze het naar de zin heeft. Scheelt thuis ook weer wat stress. Hopelijk komt het met oudste ook goed. Kan hij niet schriftelijk verder?

    BeantwoordenVerwijderen